czwartek, 24 października 2013

Szósty Zmysł- Przemysław Kossakowski

Ostatnim czasem w sieci zdobywa dużą popularność pewien program telewizyjny. Program ten wyprodukowany został przez ttv i opowiada o medycynie naturalnej. Pan Kossakowski podróżuje sobie, na początku po Polsce, później po Ukrainie i Rosji. Podczas swoich podróży odwiedza różnej maści uzdrowicieli, mistyków, czarodziejów, masażystów i inne osoby zajmujące się medycyną naturalną (pijawki i larwy)

Wszystkie odcinki programu można dopaść na you tube lub stronie ttv.

Idea programu jest o tyle fajna, że podróżnik podchodzi do wielu osób z całkiem otwartym umysłem. Niestety niektóre osoby totalnie wygłupiają się przed kamerą. Ujawnią o co im głównie chodzi- wyciągnięcie kasy od naiwnych ludzi. W jednym odcinku pojawia się specjalista od Huny, który rozkopuje system uzdrawiając samochód Kossakowskiego (wypędza ducha z koła auta).

Trafia też na kilka charyzmatycznych uzdrowicieli, którzy porywają za sobą tłumy. Miałem też trochę nadzieje, że autor programu trafi na mojego ulubionego hipnotyzera. Niestety do niego nie trafił. Jednak scena z jednego odcinka z hipnozą wypada niezwykle.

Program śmiało można polecić wszystkim... poczynając od ezogamoni skończywszy na skrajnych sceptykach. Fajna zabawa i pośmiać się też można.

Wylosowany jakiś tam odcinek jako próbka.

Miłego oglądania

PS: Szkoda, że nie trafił na Władysława Kisiela. "Wybitnego" hipnotyzera który twierdzi, że leczy białaczkę hipnozą. Ktoś mógłby go zweryfikować. Dużego wysiłku by nie było, bo Pan owy robi seansy przez telefon ;D

15 komentarzy:

  1. Program warty obejrzenia. Zapowiada się więcej sezonów, więc może zostanie ustrzelony i Pan Władysław Kisiela :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy wie, że Kisiel to wybitny uzdrowiciel hipnotyzer, który widuje anioły :D:D:D

    Może i Kossakowski dowiedziałby się, że jest aniołem ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabawna ta laska z aplikacją do oglądania aury...

    OdpowiedzUsuń
  4. laska :D

    Ty poszukaj odcinka z Panem Kiełbasko i jego tatuażami mocy

    OdpowiedzUsuń
  5. Karpik - nie Laska tylko Kosmitka bo ona pochodzi z Kosmosu!! no! ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmitka pełną gębą. Nowoczesna technologia też nie jest jej obca

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy program. Lubię oglądać. Pozdrawiam Pana Przemka i czekam na dalsze odcinki. Życzę wytrwałości. Teresa

    OdpowiedzUsuń
  8. Wymiękłam przy "ściągnęłam aplikację do robienia zdjęć aury"...
    Faktycznie dobre do odmóżdżenia. Jeśli nie ma się ochoty na coś niewymagającego myślenia, to szkoda oglądać, bo można się załamać...

    Trinity

    OdpowiedzUsuń
  9. marudzisz po obejrzeniu urywka? Niezłe

    OdpowiedzUsuń
  10. a ktoś wie może gdzie po Rosji wybiera się Pan Przemek?

    OdpowiedzUsuń
  11. Obejrzałam wszystkie odcinki, było naprawdę warto przenieść się w inny świat.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć . Niedawno widziałam dowody DR DAWN na blogu, który odwiedzam, aby rozwiązać problemy w związku i randkowaniu, ponieważ miałam poważne kłopoty z moim chłopakiem i spotykaliśmy się przez dziewięć miesięcy, po prostu nagle się zmienił, nie odpowiadał na moje pytania. dzwoni, zaczął oszukiwać, skrzywdził mnie na wiele sposobów, nigdy nie sądziłem, że to możliwe i po prostu pomyślałem, że powinienem spróbować *może z jakiejś desperacji*.. i skontaktowałem się z GREAT DR DAWN. Na początku wszystko wydawało się senne i niewiarygodne, jego rady i rozwiązania były trochę proste i dziwne, a ja trochę się bałem, ponieważ czytałem i słyszałem wiele historii o fałszywych czarodziejach, oszustwach i nigdy nie wierzyłem w magię. i wiara i wrzuciłem kilka rzeczy po wszystkim i zadziałało to jak cud, wszystko poszło w zupełnie nowym kierunku, było i było niesamowite... Myślę, że to wszystko w dobrej wierze sprawiło, że przeczytałem ten konkretny post w ten wierny dzień. . Mam nadzieję, że mogę pomóc innym ludziom, tak jak on pomógł mi... Zrobiłem trochę i dostałem wszystko, czego chciałem. Jeśli chcesz *swojego chłopaka, dziewczynę, męża, żonę, rodzinę i życie miłosne. Wyślij e-maila { dawnacuna314@gmail.com } lub skontaktuj się z nim na WhatsAppie
    {+2348032246310}

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój dom był wypełniony niekończącymi się problemami i nieszczęściami, które doprowadziły do ​​rozwodu, którego nigdy nie chciałam z mężem. Wszystko się załamało i poszliśmy własnymi drogami. Próbowałam iść dalej, ale było to dla mnie bardzo trudne, ponieważ nadal kochałam mojego męża, a moja córka zawsze płakała, chcąc odzyskać ojca. Nie miałem innego wyjścia, jak szukać pomocy, co skłoniło mnie do skontaktowania się z DR DAWN po zobaczeniu tylu dobrych uwag na temat jego pracy. Zapewnił mnie, że pogodzi mnie i mojego męża swoim zaklęciem pojednania, które zrobił. Cieszę się, że mogę powiedzieć wszystko, że osiągnąłem pożądany rezultat po 2 dniach, miłość i szczęście zostały przywrócone i wróciliśmy do siebie i wierzę, że to dla nas na zawsze i wszystko dzięki DR DAWN za zrobienie tak wiele dla ratowania mojej rodziny . Nigdy nie jest zbyt zajęty, by komukolwiek pomóc. Więc skontaktuj się z nim teraz, jeśli potrzebujesz pomocy. napisz do niego teraz przez: ( dawnacuna314@gmail.com ) Whatsapp: +2349046229159 Ten komentarz z uznaniem pochodzi od Julii Lorenzo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam sfrustrowana i zdruzgotana, gdy mój mąż zażądał rozwodu. Następnie skontaktowałam się z Dr DAWN, po tym jak zobaczyłam wiele świadectw o tym, jak Dr DAWN pomógł tak wielu ludziom przywrócić pokój w ich małżeństwach i związkach,
    Zobaczyłam też jak leczył różne choroby i pomagał niewielu osobom w leczeniu niepłodności i postanowiłam się do niego zwrócić o pomoc,
    Obiecał pomóc, kiedy po tym, jak mu wszystko wyjaśniłem, zapewniłem wszystko, o co prosił, a on zrobił swoje, teraz mój mąż bardzo mnie kocha i traktuje z troską. Mój dom jest taki spokojny i pełen szczęścia, a wszystko dzięki Dr DAWN,

    Skontaktuj się z nim, jeśli masz obecnie jakiś problem. To WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    OdpowiedzUsuń