wtorek, 4 marca 2014

Ezoteryczne mądrości 7 (uroki miłosne)

Dzisiejsza część w całości będzie poświęcona przekonaniu, że da się kogoś zmusić do miłości. Na forach ezoterycznych mnóstwo rozczarowanych dziewuszek szuka sposobu, żeby zmusić mężczyzn do miłości. Zapewne część z was jest zaskoczona tym zdaniem. Faktem jest, że to głównie kobiety szukają wsparcia tzw "magii miłosnej". Oczywiście trafiają się również faceci, którzy mają takowy problem w swoim życiu i chcą go tak rozwiązać. Przejdźmy jednak do rzeczy. Pozwoliłem sobie prześledzić rynek "magii miłosnej" i tutaj prezentuje wnioski. Niestety jest to jedynie kropla w morzu, bo jakbym się uparł, to mógłbym napisać książkę o owym zagadnieniu.

Zapewne nie jeden praktykujący spotkał się z prośbą o rzucenie uroku. Nie jedna osoba, która dzisiaj zwie się dumnie magiem, spróbowała takiej sztuczki. Jakie są jej konsekwencje? Obsesja, uzależnienie, stany depresyjne. W źle wykonanym uroku pojawią się takie symptomy i to u osoby rzucającej. Tak was zniechęciłem na początek do samodzielnego rzucania. Teraz skupmy się na przygodach innych.

Urok miłosny nieskuteczny

Urok miłosny dokładnie miesiąc temu, brak jakiejkolwiek zmiany, brak kontaktu z wykonującym


Jeden przykład znalazłem, bo tym raczej się ludzie nie chwalą. Dużo dywagują i nic więcej. Jest to cytat z jednego forum. Dyskusja dotyczyła pewnego pana, który rzekomo rzucał uroki za pieniądze. Niestety okazał się naciągaczem. Reszta wątku była poświęcona atakom na rzucającego. Fikcyjne konta potwierdzające i osoby, które atakowały rzucającego. Wniosek jest jeden, jak zamierzasz komuś zapłacić za urok, to uważaj komu płacisz.

Oszustwa ciąg dalszy


sam pare miesięcy temu szukał pomocy w urokach miłosnych i teraz wielki specjalista z wieloletnim doświadczeniem. 


Druga rzecz na którą trzeba zwrócić uwagę. Staż osoby rzucającej, opinia innych na jej temat. Sądzicie że ktoś kto was w ogóle nie zna, nie ma z wami kontaktu, może wam pomóc? Otóż nie. Jeśli chcesz skorzystać z usług tego rynku, to szukaj osoby, która nie boi się z Tobą spotkać, chce pracować z Tobą, a nie odwala już wcześniej przygotowaną formułkę, która nie pasuje do przypadku.

Czas oczekiwania na rezultat

Jak urok będzie dobrze rzucony to się raczej uda, choć czasem trzeba na efekt poczekać (najdłuższy znany mi czas oczekiwania na efekt w trudnej sprawie tego rodzaju to były +/- 4 lata :P) problem zacznie się, jak zauroczony się uroczącemu znudzi i zacznie być kłopotem... bo trzeba by się go jakoś pozbyć, nie? I co? Kolejny urok? Gusło na odpychanie? I mieszanka jak przy naprzemiennym stosowaniu amfetaminy i heroiny? :P

To trzecia kwestia. Czas oczekiwania. W dzisiejszych czasach niektórzy ludzie chcą wszystkiego na szybko, na teraz, minimalne koszty inwestycji, maksymalne zyski. Niestety nie tędy droga. Posta napisała osoba w środowisku magicznym szanowana, więc na zasadzie ograniczonego zaufania, można potraktować poważnie.

Rezultat I

próba sprowadzenia miłości do swojej osoby. Oczywiście manipulując określoną osobą. Tutaj totalna porażka. Skończyło się moją obsesją na punkcie tej osoby. W rezultacie nie wiem, czy ją sam wystraszyłem czy też może nasza znajomość naturalnie wygasła. Pewne jest jedno. Odniosłem tutaj dość sromotną porażkę, a z obsesji i bolączki jeszcze jakiś czas się leczyłem.

Tak, jeśli ktoś śledzi mojego bloga, to zna ten cytat. Jestem autorem tego tekstu. Moja osobista porażka magiczna. Jednak porażki są błogosławieństwem, które stymuluje dalszy rozwój. I czasem lepsze użycie tkanki nerwowej.

Rezultat II

Witam
Jakiś czas temu zakończyłem związek, który na początku i tak skreśliłem, bo wiedziałem że nic z tego nie będzie, ale jednak zgodziłem się pod wpływem drugiej osoby spróbować. Okazało się to błędem, ta osoba by mnie zatrzymać postanowiła użyć nie konwencjonalnych metod do który się przyznała, a mianowicie użyła uroku miłosnego skierowanego w moją osobę. Nie wiem nic więcej, postanowiłem zerwać kontakt i pojawiają się schody. Jestem teraz w związku z inną dziewczyną, a cały czas odczuwam wielki ogromny ból, który nie ustaję, kocham obecną, ale myśli o tam tej nie znikają, są to bardzo przykre myśli, w ogóle nie podobne to do mnie bym o takich rzeczach myślał. Myśli to pół biedy, ale ciągle mi się tam ta śni, są to nie miłe sceny, co poranek budzę się mokry i jedyne co chce to jak najszybciej odnowić tam te stosunki, ale jest też druga strona medalu bo czuje taką wielką nienawiść, taką wielką nie chęć i nie bronie się przed żadnymi uczuciami, to wszystko wynika z samoobserwacji.
Teraz pytanie jak odczynić ten urok? Pozbyć się tego raz na zawsze, mój umysł, moje ciało jest zaabsorbowane tam tą osobą...

Pozdrawia
[cenzura]

Zapomniałem wspomnieć o najważniejszym, od tego czasu nie potrafię myśleć racjonalnie, odczuwam ból w klatce piersiowej jak i w okolicach serca. Gdy muszę wytężyć umysł, ten ból bardzo narasta, jest nie do wytrzymania i łamię mnie, muszę przerwać intensywne zgłębianie jakiegoś problemu wtedy następuję ulga z tym że ogarnia mnie wielka pustka, takie wielkie przyćmienie umysłu. Mam trudność by złożyć zdanie, a wykazuje, a raczej wykazywałem się ponad przeciętną inteligencją. 


Stan ofiary po rzuceniu uroku. Jak widać może być dość dotkliwy i mało przyjemny. Dlatego warto mieć to na uwadze, za nim w ogóle o tym pomyślisz. Rezultaty nie mogą być przyjemne. Jeśli nawet na początku jest okey.

Mit

Magia miłosna jako tako nie istnieje. Nie jesteś w stanie nikogo zmusić do miłości. Magiczne operacje wywołują w obiekcie obsesję, zauroczenie, ale nie miłość.

Na koniec dostaniecie trochę bullshitowych rytuałów "magicznych", które mają rzekomo służyć do rzucenia uroku, a w rezultacie w internetach kursują jako gówna, które są powielane. Tutaj się pożegnam i podziękuje Vermowi za materiał rytualny.

I


Klucz miłości
Otwórz Biblię na "Pieśni nad Pieśniami" (rozdział 8, werset 6)...
Przyłóż mnie jako pieczęć serca twego,
jako pieczęć do ramienia twego,
bo mocna jest jak śmierć miłość.
Twarda jak otchłań jest zazdrość,
Pochodnie jej, to pochodnie ognia i płomieni...

Połóż klucz od mieszkania na tym tekście. Weź w dłonie kartkę papieru i myśl ciepło o ukochanej osobie, wyobrażając sobie, że jest blisko ciebie. Napisz na kartce imię ukochanej (ukochanego) krwią z serdecznego palce lewej ręki. Złóż kartkę potrójnie, połóż pod kluczem, Biblię zamknij i zawiąż czerwona wstążką. Wypowiedz zaklęcie:

OCH, MATKO SCHEVO! OPIEKUNKO MIŁOŚCI!
WZNOSZĘ DO CIEBIE MODŁY MOJE GORĄCE,
ABYŚ POMOGŁA MI W STARANIACH MOICH,
ABY NIE ZAWIODŁY MNIE DZIAŁANIA MOJE,
A WDZIĘCZNOŚĆ MOJA BĘDZIE WIECZNA I BEZMIERNA.

Włóż Biblię pod poduszkę na trzy dni i trzy noce.


II


Z głębi pian wody"
1. Wymyśl wszystko w jakich okoliczności spotkasz osobę ukochaną, jak będzie wyglądał jaki będzie miał charakter.
2. Co wieczór dodaj szczegóły aż powstanie końcowy scenariusz.
3. Powtarzaj go aż się wryje w pamięć, uśmiechaj się przy tym i myśl o powodzeniu rytuału.
4. Pamiętaj ani przez chwile nie możesz wątpić w moc tego scenariusza.
5. Następnie usiądź i opisz wszystko w liście, ale nie na zwykłym papierze. Kup specjalną papeterie - w romantyczne motywy i czerwoną kopertę.
6. Przed zaklejeniem koperty sprawdź czy nie ma błędów. List musi być doskonały. Na kopercie napisz moja miłość i wrzuć do płynącej rzeki musi porwać go z prądem, przez cały ten czas się uśmiechaj i wyobrażaj sobie że sceny opisane w liście się niebawem spełnią.




32 komentarze:

  1. wstrząsnął mną opis "rezultat II".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być czerwona nitka ?(rytuał 1)

      Usuń
  2. Kiedyś widziałem w necie inny opis nieudanego czy też własnie udanego zbyt bardzo uroku, gdzie "opętany" chłopak wpadł w obsesję na punkcie rzucającej urok dziewczyny. Autorem opisu była ta dziewczyna, żałująca rzucenia tego uroku, ponieważ, jak opisywała, chłopak nigdy nie umiał podjąć żadnej istotnej decyzji, był jak zombie, przytakujący wszystkiemu i nudny aż go zostawiła. Kiedy go zostawiła to uruchomiła się druga część procesu czyli obsesja. Chłopak zaczął od wydzwaniania i przekonywania aż zaczął być agresywny. Nie umiał uwolnić się od tej dziewczyny nawet jak chciał, więc wytworzyły się jakieś chorobowe mechanizmy obronne. Rzucanie na kogoś uroku miłosnego jest w gruncie rzeczy pozbawieniem tej osoby wolnej woli i jest to wykroczenie przeciwko wolności ducha. To się po prostu nie może kończyć dobrze. Jedyne wg mnie dopuszczalne zabiegi to takie, które mają na celu podsycenie istniejących już uczuć i to pod warunkiem, że intencje są czyste i szczere, bo magia ma wtedy duże pole do działania. Prosta rzecz: istnieje kontakt i jakieś relacje to zawsze może się w ich obrębie stać coś pozytywnego. Zaczynanie od zera czyli brak istnienia jakichkolwiek relacji i więzi powoduje własnie te obsesje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe są też przypadki, jak urok atakuje rzucającego i w rezultacie to ta osoba pogłębia swoją obsesję. Miałem taki przypadek i domorosła czarownica musiała uciec się do mojej pomocy. Lajf is brutal

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że Pan o tym pisze. Ja też bardzo chciałam by ktoś się rozchorował pod wpływem magii. Wynik był taki że ta osoba wylądowała w szpitalu miała biegunkę, bóle głowy i wymioty. Zamówiłam to u innyy.78 nigdy więcej magii

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sam cierpię na obsesję do pewnej kobiety. Obsesja ciągle rośnie i chyba też ja tym wystraszyłem, czego bardzo żałuję. Sęk w tym, że nigdy nie eksperymentowałem z żadnymi urokami miłosnymi, ani jakimikolwiek urokami :)

    Czasami myślę, że to ona rzuciła na mnie urok 7 lat temu. Wiem, że interesowała się wtedy zarówno mną jak i OOBE. A jak OOBE, to może uciekła się do innych środków ezoterycznych? :)

    A może po prostu to ze mną coś nie tak? :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej to nie efekt uroku. Domorosla ezoteryczka nie rzucilaby uroku, ktory utrzymywalby sie 7 lat. Szczegolnie jak byla jedynie sezonowa ezoteryczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wykluczyłem tego, że zwróciła się o pomoc do doświadczonego maga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma miłości bez wolności. Można manipulować umysłem innego człowieka ale nie sercem. Urok miłosny to rodzaj narkotycznego zakochania. Zakochanie służy nam do podtrzymania gatunku, to nie to samo co miłość. Osobą będąca pod wpływem uroku ma niedobory energetyczne wiec urok wpływa nie tylko na fikcyjne uczucie ale na zdrowie fizyczne i psychiczne ofiary uroku. U osoby takiej obniżają się wibracje wiec urok pociąga taką osobę duchowo w dół. Jeśli zastanawiasz się nad tym czy rzucic na kogoś urok miłośny to odpowiedz sobie na pytanie czy sam chciałbyś byś ofiarą takiego uroku? Stwórca dał nam wszystkim wolną wolę, to jest prawo każdego z nas. Rzucając urok zniewalasz innego człowieka i łamiesz boskie prawo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cyt. "Stwórca dał nam wszystkim wolną wolę, to jest prawo każdego z nas. Rzucając urok zniewalasz innego człowieka i łamiesz boskie prawo". Co za skrajnosci. Albo ktos uprawia magie albo wierzy w Boga. Nie mozna posilkowac sie Bogiem na forach zwiazanych z magia,bo juz samo interesowanie sie tajnikami magii jest wykroczenie wobec Boskiego nauczania
      To tak jakby ktos powiedzial " wierze w Boga, ale modle sie do buddy". Wieczorem rytualik oczyszczajacy lub wzmacniajacy,a w niedziele do kosciola.

      Usuń
  9. czy to możliwe czy mógł ktoś rzucić na mnie urok chyba miłosny PODEJRZEWAM MOJĄ PRZYJACIÓŁKE ZAKOCHAŁA SIE WEMNIE
    bo moja przyjaciółka która znamsie od roku 2000 bo od kilku lat moje zachowanie jest dziewne jestem nerwowa czasem agresywna nielubie facetów ani niemoge nanich patrzeć znimi rozmawiać sa faceci dlamnie obrzydliwi nigdy niebęnde spać zfacetami jest cały czas dziewicą mam29lat wiem ze moja przyjaciółka była wemnie zakochana bo okazawała to swoim zachowaniem bez przerwy sie namnie patrzyła raz sie zdażyło że włożyła przymnie sobie ręke w majtki pisała na kartce że mnie kocha ja bylam zaskoczona raz tylko sie zdażyło że nawet spytała mnie choć niebardzo moge to słowo napisac czy ja bym jej nie dotchneła intymne miejsce językiem) coś w tym znaczeniu ja w uwczas nieodczuwaam takiej potrzeby ani niegdy tego jej nierobiłam była omnie zadrosna i zaborcza nigdy niemogła zniesc żadnej koleżanki obok mnie w szkole od kilku lat moje zachowanie jest dzwine nielubie ludzi facetów jestem wrogo nastawiona do świata ludzi zauważyłam że nietoleruje nikogo innego w moim życiu tylko moja przyjaciółke zaczynam nawet nietolerować babci matki rodzinny niepotrafie kochać a ni pokochać zadnego faceta czuje że kocham tylko moją przyjaciółke nikogo innego I MOJE OCZUCIA WSZYSTKIE PRZESZŁY NANIĄ tylko ja stale onej myśle ale ja niejestemlesbiją bo niechce sie z nią kochać i nigdy bym niechciała ona lub ktoś kolwiek inny dotykał mnie moje ciało i miejsca itymne czasem wydaje mi sie ze gdyby juz kiedykolwiek chciAŁA DOTYKAC JAKAMŚ OSOBE CZY PIESCIĆ TO TYLKO MOJA PRZYJACIÓŁKE W DRODZE WYJATKU BY ZOBACZYĆ JAK TO JEST ZAUWAŻYŁAM ŻE JESTEM BARDZO NERWOWA ZAMKNIĘTA NIETOLERUJE SWOICH KOLEZANEK BYŁYCH ŻADNYCH INNYCH RÓWNIESNIKÓW UCIEKAM OD FACETÓW DO SEKSU Z FACETEM MNIE NIECIAGNIE NIEITERESUJE MNIEFACET ZADEN NIELUBIE NIEITERESUJĄ MNIE INNE KOBIETY DZIEWCZYNY TOLERUJE TYLKO PRZYJACIÓŁKE STAŁO SIE TO OD CZAS U KIEDY JĄ POZNAŁAM PRZED TYM ZANIM JA POZNAŁAMBYŁAM INNA RADOSTA SŁODKA MIŁA DLA LUDZI KOCHAŁAM LUDZI ŻARTOWAŁAM DO LUDZI LUBIŁAM CHŁOPAKÓW BYŁAM SPOKOJNA GRZECZNA I OTWARTA DLA KOLEŻANEK BARDZO WTEDY LUBIŁAM MOJE KOLEŻANKI DLA RODZINNY BYŁAM MIŁA OTWARTA BYŁAM INNYM CZŁOWIEKIEM OD KIEDY JĄ POZNAŁAM MOJA PRZYJACIÓŁKE ZMIENIŁAM SIE NIEDOPOZNANIA SAMA SIEBIE NIEPOZNAJE ZAUWAZYŁAM TEZ STALE SNI MI SIE MOJA PRZYJACIÓLKA GDY MAM ONIEJ SNY GDY ONA MI SIE ŚNI TO POTEM JEST NERWOWA I CZASEM AGRESYWNA TO DLAMNIE DZIWNE ŻE TYLKO JĄ TOLERUJE NAWET KOCHAM ALE TYLKO JAK PRZYJACIÓŁKE COŚ WEMNIE MÓWI MI ŻE BENDE JEJ WIERNA AŻ DO ŚMIERCI POZATYM NIGDY NIEWYJDE ZAMĄŻ JESTEM WDALSZYM CIĄGU DZIEWICĄ WIEM ŻE TO ISTNIEJE ŻUCANIE UROKU MIŁOSNEGO MORZE ONA LUB KTOS Z JEJ RODZINY MOGŁ TEN UROK ŻUCIĆ SAMA NIEWIEM WIEM ŻE NA POCZĄTKU TO MOJE PRZYJACIÓŁKA ZAKOCHAŁA SIE WEMNIE JA NIEodczuwałam WTEDY DO NIEJ ŻADNEJ MIŁOSCI ZAWSZE KOCHAŁAM JA JAK PRZYJACIÓŁKE BYŁAM NORMALNA NAGLE TAK SIE ZEMNĄ STAŁO BABCIA MÓWI ŻE TO WPŁYW JAKIEGOŚ UROKU MOPRZE PRZYJACIÓŁKA GO NAMNIE ŻUCIŁA, BYM czułam nawet ze wydawało mi sie ze moja przyjaciółka mnie nawet pragneła i mogła zycić urok żebym ja ODZAJEMNIŁA JEJ UCZUCIE I JA POKOCHAŁA TAK MOCNO I TYLKO JĄ NIKOGO wiem ze prawdo podOPODOBNIE chodziło jej też o to bym ja pokochała i dotykała JĘZYKIEM ITYMNE MIEJSCA WIECEJ JESLI KTOS BEDZIE CHCIAŁAM PROSZE SZCZRE KOMETARZE BRZYDKIE KOMETARZE OBRAŻAJĄCE BĘNDĄ IGNOROWANE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym wypadku bardziej polecałbym psychoterapie niż szukanie przyczyn w uroku magicznym.

      Usuń
  10. Gośka. Ja gdy byłem młodym 20-21 lat, byłem tak zakochanym człowiekiem w swojej pierwszej miłości (kobiecie), że jej przed srebrnym kluczykiem , który mi podarowała wraz z łańcuszkiem , przysięgałem, że nikogo w życiu nie chce, prócz jej, :) . Byliśmy razem 7 lat , (...), czułem się podobnie, ja Ty ... Spaliłem wszystko, co od tej osoby dostałem, wcześniej, a został mi ten srebrny kluczyk, od niej, zostawiłem go w lombardzie,kasy nie przyjąłem za to nic nie warte sreberko, ktoś powie, pomyśli, napiszę, eee idiotyzm, ludzie chorzy psychicznie, szkoda wzroku psuć na takie wypociny , nie wiem. Ja w każdym bądź razie, po sprzedaniu i spaleniu już tych przedmiotów, po latach, nie wiem dlaczego te przedmioty trzymałem, może by mi kogoś przypominało, sny,- w życiu zawsze nic mi nie wychodziło, od okresu pseudo zerwania?!,z tym demonem, którego kochałem, trwało to 7 lat, u psychologa nawet byłem z wstydem, czy może coś ze mną nie hallo, 3 dni kuracja trwała , jest ok. :) . Teraz mam od nowa dobrą pracę , nie w PL. itd.. brak na razie dziewczyny, każdy ma przeznaczenie . Małgorzata-Gosia., bądź silną Osobą. Wiara czyni cuda.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pani Małgorzato?!. Jeżeli kochasz swoją przyjaciółkę, to nie znaczy, że możesz tak głośno krzyczeć tutaj. Jest pewna granica , zasada pisząc owe posty, staramy się !, jak najmniej używać caps locka. Wracając do tematu Pani.Adrenalina buzuję, czasami warto zauważyć, pisząc posty, że jest coś takiego jak, (automatyczne poprawienie pisowni) . Widzę, że nawet na to nie zwracasz uwagi.Cóż jak tutaj wspomniał, P.Adam, dobry lekarz się Pani należy i ksiądz, bo nie czysta, duchowa istota płata figle w Twojej "świadomości". Otwórz się na świat, do ludzi wyjdź, zażywaj trochę sportu, uśmiechaj się do ludzi, (...) ten stan minie, albo złagodzi skutki Twojej "depresji". Życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam czy mozna sie z Panem skontaktowac jakos emailowo potrzebuje porady I bardzo bym chciala porozmawiac

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Spam ze stronami pseudomagicznymi będzie bezwzględnie kasowany.

    OdpowiedzUsuń
  16. może notka stara ale post Rasa będzie na czasie ;) - http://aetherius.pl/nota-o-magii-milosnej/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy robiłas ten rytuał miłosny,możesz dać mi namiary na siebie mam parę pytan

      Usuń
  18. Witam, czy ktoś mógłby mi pomóc? Rzuciłam urok na mężczyznę w którym się zakochałam, zrobiłam to sama, taki rytuał z kartami tarota. Od tej pory ja mam obsesję na punkcie tego mężczyzny. Spotykamy się dość często, ale on ciągle powtarza że mnie tylko lubi i czuje do mnie sympatię,ja nie potrafię przestać go kochać. Mam już dosyć takiej sytuacji, proszenia o spotkanie. Chciałabym już nie myśleć o nim i dać mu spokój. Czy jest jakiś sposób żeby to odkręcić? Bardzo proszę o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  23. kto próbuje zniewolić 2 osobę powoli nieuchronnie idzie w objęcia szatana magia jest wrotom dla twojej duszy dla szatana aby manipulować tobą.

    OdpowiedzUsuń
  24. kto próbuje narzuć przez magie innej osobie ten otwiera wrota dla działania szatana.

    OdpowiedzUsuń
  25. Polecam http://skuteczne-rytualymilosne.blog.pl/2016/03/06/jak-znalezc-skutecznego-rytualiste/ znajdziecie tam dużo opinii.

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam wszystkich Jestem tak szczęśliwy, że podzielam moje zeznania na temat, w jaki sposób udało mi się odzyskać męża około czerwca 2016 z pomocą serwisu Pa Oba: http://obastarspell.webs.com. Mój mąż opuścił mnie i moje dziecko przez ponad osiem miesięcy i poszedł z inną damą i nie byłem w stanie poruszać się z moim życiem z powodu miłości, jaką mam dla niego, na jeden wierny dzień widziałem świadectwo w internecie na temat Pa Oba pomagać kogoś z miłością i tak wielu innych świadectw, więc nigdy nie wierzę, ale po prostu muszę spróbować mojej wiary, którą zrobiłem i skontaktowałem się z nim przez jego stronę internetową i powiedział mi, co muszę zrobić i po 2 dniach otrzymałem telefon Od mojego męża, prosząc o przebaczenie, aby wrócić do niego, to było dla mnie takie marzenie, jestem teraz szczęśliwa, ponieważ jesteśmy z powrotem razem dzięki Pa Obie i doradzę każdemu, kto potrzebuje pomocy, skontaktuj się z nim za pośrednictwem obustarspell@Gmail.com lub wejdź na stronę http://obastarspell.webs.com.

    OdpowiedzUsuń